School again

Hallå!

Igår var det som sagt första skoldagen efter lovet... Hade träningslära som första lektion, där jag & Ida gjorde ett arbete om stretching. Vi fick MVG. :) Haha... Första gången jag får det, eller nåt. Dagen flöt på bra, åkte hem direkt efter skolan.. Somnade som vanligt och vaknade upp kl 20. Gick och la mig vid 21 igen och steg upp kl 8 imorse..

Mamma ringde nyss och frågade om jag kunde jobba idag, men vet inte om jag är så sugen... Ska iallafall jobba imorgon och på söndag. *Klirr klirr*

Fick även ett sms från expert idag att min telefon går att hämta ut.. Får väl se vad jag ska göra med telefonen, ska väl sälja den eller något..
image162

Någon som vill köpa en gul/guldig sony ericsson s500i? Endast en månad gammal... Haha.



Kommentarer
Postat av: NINA

jag tackar inte heller nej till en!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback