Jobb, jobb och åter jobb

 Nu uppdaterar jag bloggen eftersom att Tessan ville det.

Igår var min första "riktiga" dag på jobbet. Mamma ringde och väckte mig vid elva-tolv och frågade om jag kunde jobba, och såklart jag kunde göra det! Vem tackar nej till extrapengar? Slutade sisådär kl åtta. Imorse steg jag upp kl sex, eftersom att jag började jobba kl halv åtta. På vägen dit var det världens snöoväder, så bussen åkte inte den vägen den egentligen skulle ha gjort.. Men aja, jobbdagen var väl okej, förutom att jag jobbade dubbla skift till kl åtta nu ikväll. Alltså 12 och en halvtimmes jobb.. Snacka om att jag är slut. Imorgon ska jag ju också jobba mellan 07.30 - 15.30. Får se om man orkar hitta på nåt på kvällen sen, det är ju trots allt fredag...


Vi höres!

image160


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback