Helgen som gått

Fredag: Jobbade från 07.30 - 15.30, sedan åkte jag hem. Sov någon timme och sedan åkte jag ner på stan med Mimmi, Micke och Henrik. Vi satt på Cp, och efter ett tag drog vi till O´learys. Var väl kvar där till kl tolv, då stack jag hem till Acke en stund. Vid fyra-tiden traskade jag hemåt och sov. :)

Lördag: Emelie, Josephine, Henrik och Jocke kom förbi en sväng och förade lite här innan vi drog ner till Cp, där stannade vi inte länge alls, utan vi gick till Stanleys. Det var väl en hyffsad kväll, fast jag var nykter. Kom hem vid halv två, somnade direkt.

Idag: Har jag bara legat hemma och latat mig. Var och handlade nu på kvällen med Josephine, åkte med hennes nya bil. ;) Btw, jag & Toni firar 1 och ett halvt år idag. <3 Vi har legat och kollat på två filmer som han hyrde, och sedan hade han gjort chokladpudding till det. Haha.. Nu har han somnat i sängen och jag sitter här, är inte trött för fem öre...

Kommentarer
Postat av: linda

GRATTIS :D

2008-01-09 @ 23:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback