dagen och kommande dagar

Idag:
Hade jag sovmorgon till 11.10, som jag har varje torsdag. Första lektionen var foto, älskar det ämnet, så roligt att man får lära sig photoshop och ta bilder hela tiden. :) Sedan hade vi teckenspråk och vi hade prov. Siw gjorde tecken och meningar, och vi fick skriva ned vad hon tecknade. Efter skolan åkte jag till Nautilus och gymmade. Pumpade på rätt hårt iallafall, kommer nog ha träningsvärk imorgon.

När jag kom hem från gymmet så slumrade jag till ett tag på soffan.. Det var jag värd, efter allt slit idag!
Nu har jag precis kommit från affären där jag inhandlade frukost m.m. Ska snart kolla på CSI som börjar kl 21.00.

Fredag:
- Skola
- Gymma
- Styra förkrök hemma hos mig
- Dra på fest (?)

Lördag:
- Ligga bakis ett tag iallafall
- Kröka hos Mimmi
- Bli aprak ?

Söndag:
- Ligga bakis hela dagen
- Gymma på kvällen


Så ser mina planer ut för helgen. :)



image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback