nytt år, nya tag

Om cirka 23 timmar är det nytt år!

Nyårsafton ska firas hemma hos Calle (Tonis halvbror) som bor i Västertorp. Han ska nämligen ha fest! Hoppas på att det blir roligt. Har ännu inte kommit på vad jag ska ha på mig imorgon, eftersom att jag inte har köpt nån nyårblåsa att ha på mig. Men antagligen kommer jag att ha på mig ett svart halternecklinne med paljetter på, som kan användas som klänning, svarta strumpbyxor och svarta pumps. Håret ska Calles tjej Mia fixa, lite lockar osv. :)

För en gångs skull ska jag fira tolvslaget med min älskling. Förra året så var vi hemma hos en kompis till honom och kl fem i tolv kom han på att han hade glömt skumpan hemma.. Så han snodde en cykel och cyklade hem och hämtade den. Så tolvslaget firade han med sin mamma, utan mig!

Har ni funderat ut några nyårslöften?
Jag kommer som sagt inte ge några löften, för det slutar alltid med att det inte håller i längden ändå. Så jag skippar det!


Ha en bra nyårsafton!


image155

Schkååååål!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Heidi, blogga!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback