Mini jul

Hello :)

Idag har det varit en lång dag i skolan... Som tur var fick jag gå lite tidigare för min lärare.
Gick runt tre-tiden. Åkte hem och väntade in pappa som skulle hämta mig och T för att vi skulle handla lite på Ica maxi och att jag skulle lämna in min telefon på lagning, eftersom att knapparna har spruckit. Expert kan ju suga röv, man får inte ens låna en lånetelefon där! Efter att jag hade vart på expert så gick jag till Ica maxi för att handla med Toni. Det vart lite julmat, julklapp till T:s syster och hårfärg + puder till mig. När vi var klara hämtade min pappa upp oss och skjutsade oss hem.

Nu sitter jag här och har precis gjort knäck & ischoklad. Knäck var inte det lättaste att göra, plus att det var väldigt klibbigt.. Snart är skinkan klar också.  =) Jag & älsklingen ska fira en liten mini jul idag, bara jag och han!

Imorgon vankas det utgång, börjar ju kl ett på torsdag så.


image151

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad mysigt det lät med en minijul :D Blev skinkan och godisarna bra?

Postat av: linda

Jasså ni har köpt nåt till mig nu ;) undra vad det kan vara (A) :P

2007-12-19 @ 17:16:33
Postat av: heidi

Tessan: Ja, godisarna vart jättebra. :) Skinkan vet jag inte. har inte smakat. ;p

Linda: Ja du.. Bara vänta tills julafton så får du se =)

2007-12-19 @ 17:23:28
URL: http://heidihellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback