lucia

Hej!

Idag vaknade jag innan min väckarklocka ringde. Tog en dusch och klädde på mig, sedan åkte jag till skolan. I skolan så serverades det gröt till lunch.. Mums! Och pepparkakor.. :) I korridoren stod KP elever och bakade lussebullar, och fasiken vad Camilla käkade.. Hon åt väl 7 st eller något.. Haha.
Vid halv tolv kollade vi på luciatåget i aulan. Riktig julstämning. Efter lunch så hade vi teckenspråk, där vi lärde oss nya ord. Typ julgröt, jultomte, julklapp osv..

Kom väl hem vid tre, slocknade direkt i sängen bredvid älsklingen. :)

Imorgon får vi se vad som händer. Ska antingen ut i Sthlm, i Södertälje eller åka till Tonis mamma. Men vi får väl se!

Ha en bra lucia :)


image150

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback