helgen

Fredag
Var ju som sagt uppe i Sthlm med Ida & Jessica. På kvällen kom dem + Andrea hit för att förkröka.  Vi drog sedan till Danis fest i Hosvjö, jag gick lika snabbt som jag kom. Åkte med Sig ner till Stanleys. Jag & Toni fick skjuts hem vid ett-tiden av Jonny.

Lördag
På dagen var jag och hälsade på Josephine och sedan gick jag över till min mamma som bor i närheten av henne. Hälsade på där, hämtade lite pengar, sedan traskade jag till Jätten för att handla lite. Efter att jag hade handlat gick jag förbi Myntstigen för att hämta dricka och sen gick jag hem. Vid sjutiden kom Michelle och Sophie hit. Vi satt och drack lite här & vid kl åtta åkte vi ner till Stanleys. Det var inte så roligt där, så runt halv tolv åkte jag hem till Andreas där det var lite folk. Stannade där max en timme och sedan skjutsade Daniel hem mig & Toni.

Idag (Söndag)
Idag har jag bara legat hemma. Har tvättstuga mellan 19-22. Snart kommer Michelle och tittar förbi också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback