en sån där lista

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svarta leggings, brun polo tshirt & svart linne
Vad använder du just nu för skor: Använder lite olika. Mest mina vinterskor från Skopunkten
Favoritfärg på kläder: Svart och vit

Senaste person som
Du pratade med:
Ida
Du delade en drink med: Brukar inte dela på drinkar med folk
Du gick på bio med: Toni, såg Saw 4
Du gick på stan med: Mamma, tror jag
Skällde på dig: Toni, lite småtjaffs, haha

Senaste
Låt du hörde:
Minns inte vad den heter
Film du såg: Supersugen
Mat du åt: Spaghetti, campinjonsås och köttbullar
Kram: Toni
Puss: Toni
Fest: I fredags, Hosvjö
Känslan: Jadu, hungrig
Ilska: Vart väl lite sur på Toni igår, för att han inte hade diskat
Resa: Bulgarien
Glädje: Att jag slipper sova ensam inatt, Ida gör mig sällskap.
Dröm: Jag minns inte
Boken du läste: Jag läser inte böcker
Personen du träffade: Ida
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Toni
Gången du åt en 7-eleven korv: Vet inte
Gången du var utomhus: Jadu, för en timme sen på balkongen
Gången du sov: Idag, vilade på dagen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var rätt länge sen, eftersom att jag inte bor hemma längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback