christmas

Hallå i stugan!

Igår var det som sagt julafton.

Jag och älsklingen gick upp vid elva, och då höll hans mamma på med julgröten som vi skulle äta. När den var klar så satte sig hela familjen och åt frukost tillsammans. Vid kl 15 började Kalle Anka, det var väl bara jag som kollade på det, men men..  Vid fyra så var maten klar, har nog aldrig ätit så mycket i hela mitt liv, kändes som att jag skulle spricka.. Lite senare på kvällen var det dags för julklappsöppning. Då kom även T:s morbror + barn och hans mormor och man och hälsade på. Av T:s mamma fick jag en elvisp med mixer till osv, eftersom att jag älskar att baka och vi har ingen visp hemma, sen fick jag en chokladask. Av älsklingen fick jag en parfym. :)

Imorgon ska jag kila förbi mamma & pappa och hämta resten av mina paket!


Ikväll blir det kanske utgång.. Den som lever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback