år 2007


1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
flyttade hemifrån.

2. höll du några av dina nyårslöften? gav inga.
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja, sini blev mamma.
4. dog någon som stod dig nära? nej.
5. vilka länder besökte du? bulgarien.

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? nej, inte precis, har allt man kan önska!
7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? min födelsedag 16/11 och min och t:s 1-årsdag 6/7.
8. vad är det bästa som hänt dig år 2007? har ingen aning, mycket bra som har hänt detta år.
9. största misstaget? har väl inte gjort några misstag, tror jag?
10. har du varit sjuk eller skadat dig? ja, förskylning osv.
11. bästa köpet? min och t:s katt daisy.

12. vad spenderade du mest pengar på? kläder, krogen och bulgarienresan.
13. gjorde någonting dig riktigt glad? mycket som har gjort mig glad detta år...

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? alla låtar som spelades i bulgarien: mange schmidt - giftig, rihanna - umbrella, enrique iglesias - do you know & upsurt - zvezdata.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback